Letné Obľúbenosti

20.07.2019

• Ú𝚅𝙾𝙳

  Počasie sa s nami poriadne zahráva tento rok. Myslím, že za toto leto sa stihli vystriedať azda všetky ročné obdobia. Momentálne striedam rifle, bundu a šaty v jeden deň, pretože neviem čo môžem očakávať. S príchodom upršaného a nepríjemného počasia prichádza aj zlá nálada, ktorú som zriedka pociťovala tiež. Teraz počasie na chvíľu vynechajme a poďme sa spolu pustiť do článku, ktorý som si pre teba pripravila. 

• 𝙺𝚁Á𝚃𝙺𝚈 𝚃𝙾𝙿

  Musím sa pochváliť, že môj šatník už nepozostáva len z čierneho oblečenia a bolo na čase všetko pretriediť. Väčšinou som vytriedila čierne tričká, mikiny, nohavice ale zato som ich nahradila veselšími farbami. Uvedomila som si, že s farebným oblečením sa cítim viac šťastne ako s tmavým a preto ti na ukážku predstavím pár fotografii. Priznám sa, že som nikdy nenosila modré topy ani tričká či rôzne tielka, pretože sa mi to nepozdávalo ale momentálne ľutujem momenty keď som nad nimi prevrátila oči. Tak čo hovoríš na takýto krátky Top ?

• 𝙺𝚁Á𝚃𝙺𝙴 𝚃𝚁𝙸Č𝙺𝙾

 Nie je ničím výnimočné len tá veta ma celú úplne vystihuje. (študovat. písanie správ, jedenie a pozeranie televízie a otvorenou učebnicou po blízku) Bola som zvyknutá nosiť tričká s rôznymi obrázkami a postavičkami ale asi prejdem na rôzne mne výstižné nápisy. 

• 𝙻𝙴𝚃𝙽É Š𝙰𝚃𝚈

 Tieto poklady som si priviezla ešte minulý rok z Talianska a do teraz ma neomrzeli. Stále si pri nich spomeniem na predajňu kde som ich kúpila lebo bola rozprávková. Do teraz ďakujem tetám predavačkám, zato ako sa mi snažili nájsť z každej strany tie pravé pre mňa.  

• 𝚂𝙻𝙽𝙴Č𝙽É 𝙾𝙺𝚄𝙻𝙸𝙰𝚁𝙴

  Azda môj najproblémovejší doplnok ktorý mám. Najlepšie mi okuliare sedia len vtedy keď ich nemám. V jedných mám veľké oči, hlavu, iné mi nesedia... až do nedávneho momentu. Nemohla som uveriť, že konečne budem mať leto aj s okuliarmi :D, ktoré mi aj tak nesedia, keď mám vlasy v cope. Celá tragédia ale vždy lepšie ako nič. 

• 𝙿𝙰𝙻𝙴𝚃𝙺𝙰 𝙾Č𝙽Ý𝙲𝙷 𝚃𝙸𝙴Ň𝙾𝚅

 Za všetky moje zázraky, ktoré so mnou urobili tie dve veci môžem len ďakovať. Ľudia sa ma pýtajú, na čo mi je toľko paletiek, čo s nimi budem robiť....proste preto....Myslím, že tieto budem mať do konca života. 

• 𝙿𝙻𝙴Ť𝙾𝚅Á 𝚅𝙾𝙳𝙰 𝙰 𝙼𝙻𝙸𝙴𝙺𝙾

   Donedávna som na odličovanie používala len mydlo a vodu. Natrápila som sa a prešiel nejaký ten čas pokiaľ som zotrela riasenku pomocou vody a následne som mala okolie očí ako od uhlia. Tento krát si začnem asi zakladať zbierku odličovacích mliek a vôd, pretože ich mám viac než dosť a som rada, že si konečne pokožku zbytočne neničím ale dokonca ju aj vyživujem. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky