Hra s farbami

13.04.2019

• Ú𝚅𝙾𝙳

  Som rada, že ťa môžem opäť privítať na mojom blogu. Verím, že si si jar začal/la užívať v plnom prúde tak ako ja. Niekto si začínajúcu jar užíva pri cvičení, keď je vonku už teplejšie a niekto sedí od rána do večera pred skriňou a vyhadzuje staré veci ako napríklad ja. Ani túto sezónu ma táto činnosť bohužiaľ neminula. Oblečenie a topánky z mojej skrine putujú do detského domova alebo pre deti, ktoré to potrebujú. Som veľmi nadšená, že môžem každý rok prispieť aj s maličkosťou. 

  V dnešnom článku sa dozvieš aké veci som prevetrala na vzduch a čo všetko sa mi podarilo nakombinovať.  Poďme nato ! 

    I. Š𝚝ý𝚕 š𝚒𝚛𝚘𝚔ý𝚌𝚑 𝚗𝚘𝚑𝚊𝚟í𝚌 𝚊 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜𝚒𝚣𝚎 𝚝𝚛𝚒č𝚒𝚎𝚔 ?

 Keď som tieto nohavice uvidela vo svojej skrini, pomyslela som si, že som bola asi slepá keď som ich kupovala. Absolútne sa mi nepáčili a vyzerala som v nich ako žirafa s krátkymi nohami. Hneď som vedela, že ich nikdy nebudem mať na sebe a najlepšie bude ak ich predám.                                                                                                                                                   Na krátky čas som im urobila miesto v skrini a čakala na príležitosť. Medzitým, som na Instagrame pozerala mnoho stránok so štýlom hipsterky, ktoré som dlhšie a náhodne sledovala a povedala som si, že to aspoň vyskúšam.                                                                         No mne sa to naozaj začalo podozrivo páčiť. Podohla som si široké nohavice, obliekla som si čierne obtiahnuté tričko a na vrch som prehodila väčšie biele. Na nohy som obula momentálne moje veľké, biele, a obľúbené botasky. Nemohla som uveriť, že som takto prikvitla medzi ľudí a dokonca aj do školy medzi spolužiakov. Viac a viac som si začala obľubovať tento "imidž". Tak čo naň hovoríš ty?  Obliekla by si si to tiež? 

II. 𝙲𝚘𝚙𝚒𝚔𝚘𝚟á 𝚖á𝚗𝚒𝚊 ?

  Trošku som si privstala a pohrala sa v vlasmi. Popravde nemala som nervy nato, ako mi rad radom praskali gumičky na hlave a stále sa mi to rozplietlo. Poriadne som si zahryzla do jazyka a povedala som si, že ak chcem aby to pekne vyzeralo tak sa musím oveľa viac snažiť. Moje slova boli čarovné alebo čo, pretože sa mi to naozaj podarilo. Bola som veľmi rada, že som mohla tento deň niečím oživiť. 

III. Čí𝚖 𝚖𝚎𝚗𝚎𝚓, 𝚝ý𝚖 𝚕𝚎𝚙š𝚒𝚎 ?

  Teraz sa tých riflí nemôžem nabažiť, pretože sú úžasné aj keď ich namiesto trička skombinujem so svetríkom. Išla som do niečoho obyčajného a jednoduchého len som k tomu prihodila vetrovku a dielo bolo na svete. 

• 𝚉Á𝚅𝙴𝚁                                                                                                                                                   To by bolo pre dnes všetko a ja ti ďakujem, že si prišiel/la až na jeho koniec. Verím, že sa ti tieto typy článkov budú páčiť a my sa vidíme pri ďalšej edícii. 

 
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky